A gépkocsivezető kollégák körében sok félreértés, félinformáció, parkolói pletyka kering a munkaközi szünettel, annak szabályos megtartásával kapcsolatban. A gépkocsivezetői munka egyik sajátossága, hogy a munkánkat úgy kell végeznünk, hogy egyszerre több szabálynak is megfeleljünk.
Kis András és Szabó Nelli nemzetközi gépkocsivezetők blogja az AETR és az 561/2006/EK rejtelmeiről
Friss hírek
2024. 11. 24.
A 2020/1054/EK rendelet, közismertebb nevén a Mobilitás csomag 2024. december 31-i határidővel kettő fontos dolgot ír elő.
Az egyik: a nemzetközi forgalomban résztvevő 3,5 tonnánál nagyobb teherautókban és autóbuszokban ki kell cserélni a korongos tachográfokat GEN. 2 ( második generációs ) digitális tachográfokra.
2022. 05. 31.
Németországban az A6-os autópálya mellett található az egyik leghíresebb, legnagyobb közlekedés témájú múzeum Európában, ahol rengeteg Oldtimer autót, motort, repülőt, haditechnikai eszközt és sok más érdekességet találhat a technikai finomságok iránt érdeklődő látogató.
BEMUTATKOZÁS
Az elmúlt években folyamatosan járjuk Európa útjait kamionnal. A megszerezett tudásunkat, tapasztalatainkat szeretnénk megosztani veletek! Igyekszünk válaszolni a munkánkkal kapcsolatos szakmai kérdéseitekre, csak tegyétek fel őket a kis.aetr@gmail.com email címen! A nemzetközi gépkocsivezetéssel, árufuvarozással kapcsolatos kérdéseket, problémákat elsősorban az 561/2006/EK rendelet szerint közelítjük meg.
TANÍTANI szeretnénk, NEM KIOKTATNI!
Szabó Nelli és Kis András